valborg

valborgsmässoafton idag.

ska till nås ikväll med sandra förhoppningsvis, hoppas de blir trevligt! de vill man ju alltid ha.
blir grillning hemma först, sen bär de nog av!

skolan idag har varit helt okej.
och fatta asså, jag klara kemiprovet :DDDDDDDDDDD helt överlycklig, för jag visste att jag inte skulle klara de.
men sen säger hon att jag blev godkänd, HAPPY!
så skönt o veta att man inte behöver göra om! :D

nu sitter jag här o tuggar på en godisbit eller kanske2, eller möjligtvis flera stycken..

vädret är på bättringsväg nu, härligt. nu är de faktiskt fint ute, mer sol hade man ju inte tackat nej till men man får vara glad ändå!


nu ska jag redigera en bild på emd ;D

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0