7 augusti

vaknade upp vid 11-12 ungefär med halsont, och har fortfarande ont :s de brukar alltid börja med halsont innan jag blir förkyld, men hoppas inte de!!  men hoppas att de blir bättre tills imorgon för då är de match! :DDD kom igen tjejer nu tar vi dom! :D
gjorde mig sen iordning sen åkte jag ner på byn en sväng och nu har jag precis ätit, chicken nuggets och ris med soja, gott! (Y)

ikväll blir de chill framför datorn och tv:n, blir nog att se på barnaskrik och jäkelskap halv 8 ;D hahah.
och självklart tagga inför matchen imorn! :D ska bli kul! :)

nu ska jag kila, kanske skriver sen :) c ya!





saknar dej sööööötnos!!

Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack för din röst! =)

2009-08-09 @ 19:57:58
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0