lalalala

sitter här nu och kikar runt lite. har för ett tag sen käkat god mat och sett på robinson caribean :)
Och vad jag ska göra resten av kvällen vet jag faktiskt inte. Josse undra precis om jag ville med ut en sväng, och visst de hade vart kul o träffa på lite folk, men ja vet inte om jag orkar dra ut ;s  men de visar sig :)

är de nå drag på byn då tro? Hmm niiiet. haha


nu draaaaaaar jaaaaaaag

c ya!

Postat av: amelia

Verkar som om våra kvällar ser likadana ut , jag orkar nog inte häller dra ut haha (A)

2009-12-12 @ 21:56:50
URL: http://ameliaz.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-12-12 @ 22:30:05
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0