^^

ah okej, nudå.. nu får det bli ett inlägg ;D

sist skrev jag väl om att jag hade slutat med jordgubbsplockningen va? aja, de är niiiice iaf. har fått lönen också, men den är slut redan eftersom jag var till falun igår och shoppade ;)

Det jag köpte var;
en cardigan från H&M (trorjag)
ett vanligt vitt linne från H&M (trorjag)
svarta jeansleggins från gina tricot
ett vitt linne med text från gina tricot
och en tröjja från gina tricot

sen har jag väl inte gjort så mycket dom här dagarna. igår var det sol så då passa jag ju såklart på att sola!! (fast jag solar bara för att bli brun inte för att det är speciellt skönt xD)
just ja, sov ju på höskullen med josse, mickis och elin här om dan. skojskoj. :)

ska väl snart gå och göra mig i ordning om jag orkar.. får väl bli en film eller nått idag eftersom sötnosen säkert inte kommer hem förens mot kvällen..:/

nu ska jag kila :)
c ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0