hihi

hej :)

ja.. idag sov jag till 11 ungefär. VA? hur kan det vara möjligt när jag börjar i hulån kl 7. haha yeah right! de där är jag klar med nu ;) skööönt med andra ord! :)  (alltså jag slutade ;D)

idag ska jag umgås med sötnoooosen, sen ikväll åker jag till äppelbo för att träna fotboll..
imorgon blir det fotboll igen vid halv 10 :) vi är 6 lag som ska spela en skojturnering, hoppas det blir skojs :)

fan, de skulle vara rätt kul o åka till malung någon dag också.. men får alt se hur det blir med de :) hehe.

nej, om man skulle ta o hoppa in i duschen då :)


c ya peoples!:)

Postat av: josse

Klart de blir skoj eftersom de är en SKOJturnering ;D hhaha :D

Krossarbrudarna kommer krossa alla ! :D

2009-07-16 @ 15:35:15
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0