amanda jobbar(!)

FAAAAN VAD DATORN ÄR SEG, BLIR SÅ SUUUUUUUUUUUUUR.

idag har jag iaf. avklarat första dagen på jobbet ;) (jordgubbsplockning) INTE speciellt roande.
redan efter några timmar var jag helt säker på att det var min första och sista dag som jordgubbsplockare, men de gick bättre på slutet då jag kom på att jag kunde sitta på knä hela tiden, ist. för att stå upp och böja sig för det var så sjuuukt drygt.
så imorgon och imorgon och imorgon och i morgon och i morg..... blir det samma sak. upp kvart i 6, tvätta av sig, på med kläderna, ner med matsäcken, på med ytterkläderna, upp på mopeden som styrs mot hulån och kl 7 sätts det igång.
men imorgon ska jag försöka plocka mer än vad jag gjorde idag :) nu när jag kommit på ett bättre sätt som inte är lika jobbigt ;) men det är ju bra att man inte behöver jobba på helgerna :) och sen kan dagarna vara riktigt korta också! (y) beroende på vädret och så..
men jag hoppas det kommer gå fort så man kan få löning någon gång, och spendera pengarna på nått skoj! ;) hihi.
förresten, man blir typ lila av att plocka jordgubbar .. så jag ska nog ha plasthandskar på mig ;)
men som du sa; då kan du ju slicka på fingrarna om du skulle bli sugen på jordgubbar ;)


Det är rätt kallt inne nu.. kanske tar en dusch så man får upp värmen tbx :)


ska kila, c ya!

en vecka


Postat av: josse

Eller hur :D och de verkar som du har samma inställning ;P

har du sett att vi är med i dd? Från järna, satt antagligen och gapskratta, lars sa de, men jag har inte sett de :P xD

2009-07-06 @ 18:59:15
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/
Postat av: josse

cykla till vansbro och träffa folk ;D men ja är för lat såklart -.-

2009-07-06 @ 21:35:18
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0