SOOOOOLEN

hejs :)

idag gick jag upp runt halv 9, himlen var KLARblå så jag käka lite sen bytte jag om och gick ut o la mig i solen :) fast jag låg inte så speciellt länge...
efter de så gick jag och duscha och nu sitter jag här :)
idag ska jag leka med malin, får la se vad vi ska hitta på, snacka blir de väl iaf. :)

och jag tycker att äppelbo ska ha en träning i lokparken snart :DDD wihooo.
vad som sker resten av veckan, det vet jag inte ännu men ska försöka planera in något så man vet vad man ska göra så man inte sitter å har tråkigt :)

nu tänkte jag kila vidare, c ya!




den blåa himlen, gött!







för er som vill veta, så är inte jag och niklas tilsammans längre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0