TISDAG

hejja.
kom hem från skolan strax efter två.
läste igenom hemkunskapsläxan, sen satte jag mig här.
slog på andra avenyn direkt!
I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3
fast har märkt att de är ju bara bekymmer o problem i alla familjer på riverside.
Lotta vill lämna Roland för dennis, roland är helt förkrossad o galen typ, så hamnar han på sjukhus efter en olycka på boxningsklubben.
Liv gillar inte att hennes pappa är tillsammans med lotta. o är besviken o sur för att han ljög om deras förhållande från början.
Markus är rädd att hans mamma o pappa ska skiljas.
Tony gillar kitty, och tvärsimot. kim ( tonys son) gillar också kitty, så de är en massa problem där.
Ulla har alkoholproblem, hon mår dåligt o begår en massa misstag. Rasmus(hennes man) vill att hon ska läggas in på behandlingshem.
problem här o problem där.


tårarna rann EN ANING i slutet av avsnittet kan jag lova! 

ANDRA AVENYN <3 skulle inte kunna klara mig utan de!



nu ska jag kila iväg. 
hejdåå♥


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0