UUPPDDAATTEE

shit, känner att jag verkligen måste börja blogga mer nu. har varit klent med det på sista tiden.

måndag idag, ny dag på veckan. Känns okej eftersom vi har göötvecka ^^ idag trodde jag ju att vi skulle ha friluftsdag, alltså att göra pepparkakshus. Men ikke då, de var imorn haha. besviiiken. Men dagen gick ändå rätt fort och fick sluta halv 3 :)

Har bara slöat framför datorn idag. fast sen gjorde jag ett ryck och satte igång med en uppg. inom naturkunskapen (skriva om ett ekosystem. jag valde barrskogen.) Så de blev jag klar med för inte så längesen :) känns gött.
Så nu har jag bara matte och idrott (jag var sjuk förra idrottslektionen så tar igen den) att göra på onsdag och torsdag på inläsningsdagarna. så på fredag är jag ledig :DD wiiie.

ihelgen vet jag inte vad som sker. idoool iaf ;D

nej nu ska jag gå och göra mig ett glas med saft. Blev törstig efter chokladen.. tihihih


c ya!

Postat av: Ines ^^ ! :)

Vore jätte gulligt om du röstade på mej som veckans blogg hos http://kristineeliasson.blogg.se tack å kram :D

2009-11-24 @ 08:11:23
URL: http://inesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0