(Y)

hallloj :)
soft dag faktiskt. hade ingen första lektion utan satt och lyssnade på lite info. i en halvtimme. så de var klart kvart i nio. så då var vi lediga till tio, sen naturkunskap då i 25 min (y) och nu är vi lediga till halv 1. sen har jag bara en lektion kvar, för jag har utvecklingssamtal kl 2 och får sluta efter de :DD niiiice.
men de blir pluggande när jag kommer hem, usch så tråkigt.. men nu vill jag ha de gjort, jobbigt att ha sånt hängandes efter en.

och jag måste sluta äta choklad tror jag...... hahah, ååh cp ja gick precis o köpte en daim xD
CHOKLAD IN MY <3!

ska sola idag också om de finns tid (y) :)

skriver igen när ja kommer hem :)

c ya!

Postat av: malin

jag äter geisha :D

2009-11-03 @ 12:21:34
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/
Postat av: josse

Då säger vi på fredag :D

2009-11-03 @ 20:30:46
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0