iiiiih

ja som sagt, träningsverken kom till slut! Har mest ont i högra låret så jag går ungefär som en anka, sen nacken och svanskotan! men jag överlever nog ändå ;)
hade matteprov idag. de kunde väl ha gått bättre, hoppade över 3 tal tror jag. men annar är de väl bara att göra om det efter lovet :)
äntligen är torsdagens skoldag överstökad och bara fredagens återstår (y). YEAH!
EN HEL VECKA MED LOV! kan inte bli bättre. och kul ska jag ha :D ni med, right?!
ska bli nice som fan!

o ingen kladdkaka blev det igår heller, men de lutar kanske mot en idag ;) mumma!
Å förresten, vet ni? idag fyller min "kära" tandställning TVÅ år! Har gått så sjukt fort! inte långt kvar nu :DD gött!

hör av mig senare och talar om ifall de blev en kladdkaka ;)

cya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0