rätt okej dag

hejhej :)
idag hade vi ju som sagt temdag i skolan, och det var faktiskt ganska okej :) förutom att det var väldigt kallt ute, men glömsk som jag är så tar jag på mig leggins. (SMART).
fick iaf. sluta strax efter 2 (y)

så nu sitter jag här. käka för ett tag sen, och tänkte se på andraavenyn nu, men de var något fel med avsnittet på hemsidan så jag får väl gå och göra matte istället (n) (+ är att jag har de bra kvar till sist hihi)

näe de här håller inte, mooot matteboken!

cya!


förresten, senare blir de film och mys med sötnos. iiiih

Postat av: Theres

Tja, eftersom en biverkning av vaccinet är influensa så nej, dessutom vet man inte vad fan det är de har slängt ihop egentligen. Och om alla andra tar det så behöver ju inte jag! =D Dessutom så överlever jag om jag skulle bli sjuk.

2009-10-07 @ 17:14:01
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: Theres

Ja det står i den där informations grejjen vi fick om vaccineringen att en biverkning kan vara influensa liknande symptom.

Jo det är det, 2 st tror jag, en hade cancer överallt och den andra var så överviktig att han inte kunde röra sig. De fick lite hjälp på traven bara. De säger själva att det kan vara farligt om man redan har en farlig sjukdom/allergi eller så, men så vitt jag vet så är jag frisk och borde alltså inte dö. En influensa, herre gud, alla beter sig som om det vore pesten.



Ja men ellerhur! Höll på å kabb dö xD

2009-10-07 @ 18:43:38
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0