sammanfattning av helgen.

hallllådär :)
kom hem från skolan för ett tag sen, SKÖÖÖNT säger jag bara!

i fredags var det en liten fotbollsavslutning äaik. vi spelade en match mot småpojkarna. Alla skulle dra en lapp som de stog ett nummer på. jag fick ju såklart nummer 1 så de var bara på med målvaktshandskarna! XD men jag bytte efter första, så då fick jag spela på högerbacken ett tag sen på topp som tur va! :D haha.
matchen sluta iaf. 5-2 till oss, ofc! ;)
sen fick vi käka hamburgare och ta godis ;D haha.

efter det åkte jag hem och sebastian kom efter ett tag.

i lördags hade vi myyys. vi gjorde i ordning tacos och kika på tv. efteråt blev de flöt och skräckfilm! :) Älskar dig <3
och igår var jag bara hemma och tog de lugnt :)

idag sker de inte så mycket tror jag! ska bara njuta av att skolan är klar för idag!


c ya!

Postat av: josse

Äntligen lite uppdatering, fortsätt såhär ;)

2009-09-21 @ 16:56:05
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/
Postat av: The hills & The City

Tjenare!

Jag driver idag Sveriges största The Hills & The City Blogg. Allt om the crew, fashion skvaller & En massa drama.



Nu har jag bra tävlingar i bloggen där man kan vinna fina priser. Kika in och tävla vetja=)



Ha en bra dag HillsAndCity

2009-09-21 @ 17:09:20
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0