duktiga jag :D

idag har jag varit duktig och städat mitt rum och rensat bort lite. Så nu ser det väl någorlunda bra ut iaf. och det är så skönt när de är rent och fint :) Men jag vill nog göra om mitt rum tror jag, tapetsera om och sånt. Har skitfula tapeter nu :s aja, får se hur de blir ;D
har även rensat ur mitt klädskåp (vilket jag nyss tyckte att jag gjorde) men de behövdes väl de också ;). så nu ser min garderob fin ut igen med kläderna ihopvikta och inte inknölade bara ;D Lät att de blir så, någon annan som håller med? haha.

ska träffa sebastian sen också, längtar.

nu protesterar magen så jag får gå och käka lite nu då,  sen blir de duschen!

c ya!

Postat av: josse

Nu vart jag sugen på att plocka ihop i mitt rum :D

2009-09-06 @ 17:31:09
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/
Postat av: josse

Gjort! :)

2009-09-07 @ 18:38:40
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0