LÖRDAG

hejsan :)
sitter här nu och väntar på att klockan ska bli runt fyra så jag och sofie kan ut och gå (: ska bli riktigt skönt att få röra på sig lite. Händer ju inte allt för ofta *host host*. haha :D
Plus att de var längesen vi umgicks också så de ska bli kul :)

så innan klockan fyra så lär ja väl iallafall göra mig i ordning någorlunda, annars kanske jag skrämmer djuren i skogen ;) haha.

och inatt vred jag benet ur led (antagligen när jag skulle vända mig) har ett svagt minne av att jag sa AJ, men var ju skapligt borta då, så ja somna om fort ^^ hah. men känner av de nu iallafall. de hände mig för ungefär 2 veckor sen nu och de började under en fotbollsträning i somras. så ska väl ringa upp till läkarstationen så dom får ta en titt :) kanske bara är överrörlig, men drygt om de ska hålla på så ifall jag ska spela fotboll i år :o aja, he örn sä :d haha

ha en bra dag alla, de ska jag försöka ha! =)

byee

Postat av: Theres

Tack Amanda! :D

2010-02-07 @ 19:24:47
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0