TISDAG

hej igen bloggisch!
 sitter i skolan nu, men egentligen heeelt onödigt.. Sovöver karatären, borde ha jobbat med naturkunskap nu men de orka jag inte, sen prov efter lunch som jag inte kan, så jaa.. onödigt.se! menmen, ska iallafall och höra om APU-plats efter skolan :)

just ja, var ju till borlänge igår. Hämtade mamma, hälsade på farmor och farfar som varit utomlands i tre månader, sen fick vi ÄNTLIGEN tag på tapeter, så antingen till helgen eller nästa helg börjar vi :D :D Lääängtar.. ska bli så skönt att äntligen få ett snyggt rum :)
sen shoppa jag lite också, eller ja.. de blev bara några armband och en partyklänning (den hette faktísktå så haha.)
så slänger upp bilder senare när jag kommer hem :)

nu ska jag gå och köpa nått gött i caféterian ;))

byeyyyyyeyyeyeyeyeyye

Postat av: Ida

sv: Har nog säkert hänt, omedvetet isf, eller om den jag skriver med gör massa såna ;D jag vet inte hur jag ska tolka dom

2010-02-23 @ 17:51:34
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0