:D

i'm back! eller okej,  jag slutade plugga för flera timmar sen (a) jag orkade inte mer o plus att, ehmm.. nej jag vet inte?.. haha aja. Har iaf. börjat med tapetseringen nu, o jävlar vad snyggt de blir! längtar som bara den tills de är klart! kommer bli sååååå nice! :DD

men för idag är de iallafall färdig tapetserat.. De kommer väl ta ungefär tre dagar eller så om de inte ska krångla eller nått vilket vi icke hoppas på!

nu sitter jag här med skallebank o tänker nog krypa ner i sängen o se på andraavenyn (har redan sett de på webben, men en gång till skadar aldrig :D) O sakna dig kommer jag göra också! längtar till fredag :) FREDAGSMYS!


ha de bra allihopa, nattinatti! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0