monday

tänker inte ens ta upp hur dåligt jag har uppdaterat.. fyyskäms!!!


har haft en kanonhelg med min älskling. På fredagen var vi på bröllop sen åt vi god mat på kvällen. På lördagen åkte vi till borlänge med hans mamma och hennes man och bodde på hotell, supertrevligt :)
Hade även med mig en systemkamera som jag lånat av skolan så har tagit lite bilder. bland annat under en skön promenad jag och älsklingen gick :)<3
lägger upp några bilder imorgon för just nu har jag dom inte tillgängliga. 

Var även till tandläkaren idag, och det är nära nu tills jag äntligen är klar! :) sprang också in på H&M en snabbis och köpte en kanonsnygg tröja! Ska ha den imorgon så lägger upp en bild då :)

snart är det helg också, längtar! :)<3




en bild från sommaren. då man var brun ^^


Postat av: Laila

Fin du är=)

2010-11-18 @ 20:53:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0