oooh sunnyday

jaha om man skulle ta och skriva lite då :)) men äh, så längesen var det väl inte? ;) höhö.
blir nog ett rörigt inlägg men skriver lite om vad som hänt senaste tiden.

så jäkla underbart det är när värmen äntligen har kommit, man trivs som fisken i vattnet. LOVELY :) förutom jäättelånga promenader i gassande sol då, huuhum älskling ;)) :*

och i torsdags (skärtorsdagen) var skolan till snöån och badade kallbad, jappjapp jag var i. Bildbevis kommer ;)
och torsdagen var även sista skoldagen innan looov. så på fredagen tog jag med mig sandra till borlänge för lite shopping, fick med mig en del grejer hem (: fick även hem lite kläder igår som jag beställt, visar er senare!





snyggingbilden på mig och katta ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0