Gästblogg

Chaha bloggen, mickis här! Amanda får inte riktigt tummen ur röva och blogga så jag lär väl hjälpa till lite som den braigakompisen jag är! :) Vi sitter just nu på fotografiskbild eler va de heter. Dock jobbar inte Amanda nånting utan hon sitter på fb och nördar.. Lite tråkigt tycker jag att man inte sköter skolan men de är ju upp till var och en. Jag som är den duktiga i gruppen som verkligen tar skolan på allvar och inte ligger efter i nånting vilket amanda gör tyvärr, så har jag lovat henne att ge henne en heldag med mig och läxorna hon inte gjort så hon kommer ikapp lite!

sen vill jag bara tilllägga att Amanda är världens bästa tjej :* CHACHAA

Postat av: Sofie

haha ja, mycket storlt :)

2011-02-21 @ 15:51:20
URL: http://sophiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0