haft bloggtorka

*pust* *stånk*... ah sådär.. nu har jag tagit mig in hit, var bara allt spindelnät och damm som bildats sedan jag sist skrev som var ivägen eheh. soooorrryy

haft bloggtorka.se, ah de är inte lätt alltså

Iallafall så är det ju torsdag idag vilket innebar att jag hade en superkort dag i skolan, sköönt. och idag får jag träffa min snygging, myys <3
och imorgon är det entligen fredag , wiiho HEEEELG! och den spenderas med mathias :*

men innan vi tar helg ska vi till teatern och kolla på esteternas föreställning (y) 
Nu: dax för mat, kyckling gryta. nomnom 
pöösss så länge



denna "hylla" satte jag upp i mitt rum igår.
är egentligen en "tavel-hylla" men detta får pryda så länge :)




(bilden får duuuugaa)

köpte även ett navelsmycke på den nya piercingbutiken på kupolen,men njaaaa, precis som jag misstänkte, så var det inge snyggt när den väl var på plats. men den var billig så inga pengar bortkastade :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0